03 December 2010

Warghhhhh!!!



Saya adalah sangat2 penat.. jam sekarang menunjukkan 01:59am yang membawa maksud sudah 14jam saya mengadap komputer ini tanpa rasa benci.. *huhu mamaaaaaaaaa!!! Ya Allah, kuatkanlah semangatku ini.. Bilelah keje ni nak siap.. Kepala saya sudah berasa pening+berpinau mata dah xleh nak bace nombor2 nih..

Imagine kat depan korang ader Rm180,000.00 dan korang kene kira duit tuh seringgit demi seringgit dengan TETAPI!!! Korang hendaklah mengulang perbuatan tersebut sebanyak LIMA kali lagi!!! huuuuu camtuhlah ibarat ape yang aku buat 14jam lepas cume aku kire dalam komputer..bukan duit tunai..
*waaa menci menci menci Disebabkan perkara tuh..malam nih aku xdpt nk tdo ngan Mr Suami.. Xpekan abg cyg bucuk kan.. Kite nak carik duit lebih kan..kan..

Waaaa!!!! Peningnyer!!! *erk..tp bley plak tulis entri ni kalo pening.. Pening sangat2..sunyi2 pepagi nih teringat plak zaman blaja dulu.. time2 cenggini.. fuh rilek je mate..tahan jer.. sakng ni jgnkan mate..jari pon xlarat nak angkat kalo dah lewat2 camnih nak wat keje..

Esok nak balik kampung!! YEAY!! *erk..buat pengetahuan umum..saye ade kat kg mertua nih.. sensorang..waaa!! Sunyinyer...

Erm okeylah.. ape dah aku melalut nih... Ada tinggal 9 helai lagi kertas nak disiapkan..!! *erk..banyak lagi upenyer..huhuhu

p/s: tetibe tengah malam ni terasa nak mkn KFC..sedihnyer ble jauh ngan Mr.Suami. Kalo x leh ajak dier g KFC Tc.. Huh...



No comments: