15 July 2010

Penat..

Saya adalah sangat penat... harini mcm2 yg saya buat.. hantar kerepek org order..g bayar kwsp staff..g bank sana situ sinun.. g pejabat pos..pos yg perlu di pos n bayar ape yg perlu dibayar.. mr.suami masih lagi berjalan2 ke melaka.. next week 10 days outstation di kl.. saya adalah hidup keseorangan sahaja nanti until ramadhan.. kuatkah saya??? *kengkonon jer kuat depan mr.suami bile dier tanyer okey ke tak.. waaaaaahhh

Nasib ada kalai...*my little cute fish
I owe u much en kalai.. (fish okey..mr.suami sila jangan perasan) u lah peneman suka duka saya bila saya berseorangan di rumah.. Ramai yg tidak percaya bila saya katakan yg en.kalai aka fish chomell saya nih sering berkomunikasi dgn saya. org hingat aku gilo kot...

Bila saya xtau nak luahkan pada sape2..en.kalai aka fish chomell saya ini yg menjadi sasarannya.. saya rase kalau en.kalai aka fish chomell saya nih boleh berkata2...huh *cant imagine!!!warghhhh sume rahsia saya ada pada dier... Sebelum nih mmg ramai org bercakap yg kalau kita bela benda hidup cam pokok2 or binatang2..*erk..sape yg ckp pon saya xtau sebenarnya.. Kalo kita rajin berkomunikasi ngan diorg, diorg akan faham or akan berkomunikasi balik ngan kiter..saya dahulu adalah agak kurang mempercayai fakta ini.. Tapi setelah saya membela en.kalai itu, saya rasa yg fakta itu agak benar.. kdg2 saya sendiri pon seram sejuk bile ape yg saya cakap kat en.kalai, die ikut jer.. Kalau en.kalai itu adalah seekor kucing or burung or kambing ke, xlah seram sejuk ngat sbb leh pegang and belai dier..*ni masalahnya ia adalah seekor ikan yg tidak dapat saya sentuh apatah lagi untuk membelai.

Bila saya panggil dier,mesti die dtg dok berenang2 dkt ngan saya..saya dok pot pet pot pet..die still duk kat ctu..memberikan rupa simpati n prihatinnya kepada saya.. Kalau saya lambat tegur dier or wat dunno jer ngan dier..mesti dier merajuk..camner saya tau dier merajuk? yelah, bagi makan pon senyap jer..panggil pon wat xtau jer..dier akan menyorok duk kat belakang rumah kayu dier tuh senyap2..*sorry ek en kalai kalo I terabaikan U..

saya sangat sayang kepada kamu en kalai...*erk..en?? sebenarnye saya tak tau jantina sebenar ikan saya.. tapi saya andaikan jantan..xsyok ar kalo betina.. hihi

No comments: